Garantie Kocken tweewielers boxmeer
Kocken tweewielers hanteert de garantie bepalingen zoals door de fabrikanten zijn vastgesteld.Uw factuur is uw garantie bewijs
HOE WORDT DE GARANTIE AFGEHANDELD
U dient eventuele problemen die onder de garantie vallen altijd schriftelijk te melden via ons e-mailadres: info@kockenboxmeer.nl
uitgebreide informatie over de garantie vindt u in de algemene voorwaarden in het hoofdmenu
Indien er sprake van een klacht is kunt u contact opnemen met kocken tweewielers
liefst per e-mail met ordernr en factuurnr.vermeld daarin uw volledige klachtomschrijving. met foto of afbeelding van het probleem. De klacht wordt binnen 3 werkdagen in behandeling genomen. Na beoordeling van de klacht krijgt U in bericht per e-mail.
Indien akkoord voor retour volg dan de volgende procedure.
*U stuur uw produkt zelf naar ons retour via tnt postkantoor ,voorzien van kopie factuur.
*Als Bij ons het produkt ontvangen is wordt uw klacht beoordeelt
*Daarna zullen wij het prodrukt Reparen (laten) ,of het wordt vernieuwd en u krijgt het thuisgestuurd
* Een brief erbij met uw bestelnr ,reden klacht ,naam,adres. en woonplaats evt telnr.
Kocken tweewielers geeft de standaard fabrieksgarantie. kocken tweewielers staat in voor de kwaliteit van de door haar naar beste weten en kunnen verleende diensten en voor de deugdelijkheid en de goede kwaliteit van de door haar geleverde zaken, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de algemene voorwaarden vermeld
Fout bij levering
Is er een fout bij levering, dan verzoeken wij u dit zo snel megelijk te melden in elk geval binnen 2 dagen na ontvangst van uw bestelling liefst per e-mail. naar info@kockenboxmeer.nl uw kunt het foutief verstuurde artikel retourneren met originele factuur , uw bestelnummer en omschrijving van de fout bij levering, uw naam ,adres, woonplaats postcode en telnummer. Als het foutief geleverde bestelling bij ons binnen is , sturen wij U het juiste artikel toe.
Schade veroorzaakt tijdens vervoer
U dient uw bestelde fiets en/of pakket DIRECT te controleren, Wij behandelen achteraf geen klachten van zichtbare schade. Wij nemen geen klachten van overige gebreken in behandeling die later dan 2 dagen na ontvangen van Uw bestelling worden gemeld. .